GodNatt!

 

Helt OK kcal intag idag känner jag, 591 totalt.
Haft ett trevligt samtal med J (min pojkvän)
nu ikväll & han är så himla snäll & säger så mycket fina
saker.

Vad har jag gjort för att förtjäna dig?


Imorgon har jag hela förmiddagen på mig att träna, träna, träna!
Börjar nog med en morgonpromenad innan frukost,
sen åker jag nog upp till gymmet
för lite styrketräning & kanske lite crosstraining.
hoppas hoppas att jag kommer iväg imorgon!

Lunchen imorgon blir en stor utmaning:
Sushibuffé.

Ska försöka förbränna så mycket som
möjligt & försöka att bara äta en varmakoppen
innan (för förbränningens skull).
Har läst någonstans att
8 bitar sushi innehåller ca 300 kcal?
Någon som vet om det kan stämma?

 

Hoppas att ni haft en bra dag <3

Stay thin! love / SIRI


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Sv; mina planer är att unvika kolhydrater och fett. Ska mest äta protein och efter 1 vecka tillägger jag grönsaker. När jag nått min målvikt kommer jag träna mer och tillåta kolhydrater och fett med måtta samt fuskdag 1 gång i veckan. vi får se hur det går.

2012-02-02 @ 22:47:17
URL: http://ziggy.blogg.se/
Skrivit av: calroias

sv; jo de är det! på endast 55 minuter förbränner man alltså mer än ca 600 kcal! och det är svin jobbigt! de är nästan mer så att efter man kört spinning några gånger så blir annan träning lätt,inte för att man fått bättre kondition utan för att man höjt smärtgränsen till max haha!;D

mitt kalori intag idag blev nog ca -200, eftesom jag träna bort 1000 kcal, och räkna dåligt de jag väl åt så jag räkna bort 800 för att vara säker,de kan lika gärna va 600, men jag överdriver hälre!

2012-02-03 @ 07:03:24
URL: http://calorias.blogg.se/
Skrivit av: Lina

Snygg design :D

2012-02-03 @ 12:20:26
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall