I´m not there yet but I´m closer than I was yesterdag

Det känns som om jag vaknade upp på
rätt sida idag.
Vad härligt det är att äntligen få säga så.
Känns som om bloggen har varit deppig rätt igenom.
Ska försöka göra ändring på det.
Det blir ju roligare både för mig, er & männniskor
runt omkring mig.

Idag tog jag mig iväg till gymmet.
Det var inge igår ska jag säga er!
Tyvärr är det ett ganska litet
gym, och självklart träffar jag på
ett gammalt ex där.
Det var stelt som fan och vi hälsade inte ens.
Sen ser jag hela tiden hur han observerar mig
och vad jag gör.
Har aldrig kännt mig fulare & tjockare.

jaja, försökte ge blanka fan i honom och lite bättre blev det iaf.

Som uppvärmning fick det bli Crosstrainer,
13 min & 108 kcal,
sedan körde jag både maskiner,
pilatesboll, fria vikter & lite
övningar endast med kroppen.

Lät som om jag gymmade hur mycket som
helst men det blev bara 30 min.
Kändes helt OK, vill inte gå ut
för hårt & hålla på för länge,
då kanske jag drar mig för att åka
dit igen.

Efter att ha lagt in det i shapeUp
så blev det 140 kcal.

Efter träningen åt jag 100 g lätt kvarg & 50 g mango.
Supergott! Det landade på 140 kcal.

Sedan böt jag om till badkläder
& simmade 500 m på 17 min,
vilket gör att jag förbränner (enligt shapeclub) 116 kcal.


TOTAL FÖRBRÄNNING:
365 kcal

TOTAL INTAG:
172 kcal

Ligger alltså på -194
& det känns jätte bra :-)

Belönade mig själv med
en ansiktsmask, sen ska
jag noppa brynen & färga dem
innan jag åker iväg till jobbet..

Nu är det dags att
göra lunch!

stay thin! love / SIRI


Kommentarer
Skrivit av: Sara

Sv: Haha men då är du inte kort heller, mer normal-lång :)



Tack snälla du, men jag känner mig inte direkt duktig!

2012-02-10 @ 18:01:36
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Skrivit av: Lina

Saknar dig Siri! Längesen du bloggade. Hoppas det går bra för dig, kram <33

2012-03-05 @ 20:52:34
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall