Lågt pris & lågt kcal



Var ju förbi affären när jag tog min morgonpromenad.
Och hem kom jag med dessa, 1 kg broccoli & 1 kg wokmix.
Gav typ 35 kr för båda.
Wok mixen: 25 kcal/100 g
broccoli: 20 kcal/100 g


Vi säger att du äter en lunch bestående
av 200 g broccoli & 200 g wokmix,
(det blir en fulltallrik)
Så kostar det dig 3,5 kr/lunch
& innehåller endast 90 kcal!!

Jag åt det & är supermätt :-)

Blir även skit bra att fylla en matlåda med,
det "ser bra ut" att äta mycket
när man har många vakande ögon på sig.


stay thin! love / SIRI

Kommentarer
Skrivit av: calroias

sv; super smart de där!broccoli är sjukt gott också!;D

2012-02-02 @ 06:44:48
URL: http://calorias.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall