Mycket har hänt..

Jag har bl à flyttat, blivit singel, träffat
en ny kille och gått upp till 64 kg igen.

Känns som om det här är sista chansen
för mig att gå ner i vikt inför sommarn!

Började ned havregrynsgröt till frukost,
vet att många av er rekommenderar det,
men jag har ändå inte tagit efter det,
förrän nu. 124 kcal in, till frukosten
& jag blev jätte mätt!

Till lunch blev det sallad, tänkte först
ta lite dressing till, men såg att
den innehöll 419 kcal/100 g.
det är ju helt sjukt mycket!
så jag skippade den :-)

Har läst alla era bloggar.. & saknat er!
Sitter vid mobilen & kan ej se kommentarer.. Får kolla det sen
Och göra lite "finare" inlägg då.

Vet inte vad salladen innehöll, men
räknar det på 300 tänkte jag..
Även en clementin har jag ätit, och
fyra vindruvor. Är så tråkigt att börja
jobba tidigt, blir automatiskt att mn äter mer då. Sover man till tio har man ju
Inte ätit mer än frukost vid det här laget!


Nu ska jag jobba vidare.

Stay thin!!


Kommentarer
Skrivit av: Lina

Härlig att du är tillbaka! :) <3

2012-03-16 @ 14:28:26
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Välkommen tillbaka :D <3

2012-03-16 @ 20:56:55
URL: http://wannathinlife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall