Vikt 2012-02-09 UPDATE

Dagens vikt: 62,5
+ / - = 0
Total viktminskning: 15,5
Viktminskning sedan 1 dec: 12,5

Efter att ha haft 2 riktigt jobbiga dagar
ut matsynpunkt (söndag,måndag)
& sedan haft 3 bra (tisdag,onsdag, torsdag)
vågade jag idag ställa mig på vågen.

62,5. Utan uttorkning, haha ;-)
Det var med andan i halsen som
jag ställde mig på vågen kan jag säga er.

Trodde verkligen inte att jag skulle gått
ned det som jag (måste ha) gått upp under
söndag & måndag!

Kommer ni ihåg ett av mina mål?
Att väga 62,0 på alla hjärtans dag,
som är på tisdag..
hjälp..
(UPDATE; det är ju 60,0 som jag ska väga, skrev fel!)

Om man räknar med idag så har
jag fyra dagar på mig.
Fyra dagar, 2,5 kg blir 0,625 kg
per dag.

Jag vill, jag kan, jag ska!





stay thin! love / SIRI

Kommentarer
Skrivit av: likethisthin

sv: åh tack fina du! Du kommer klara 62 till på tisdag!<3

2012-02-09 @ 11:14:12
URL: http://likethisthin.blogg.se/
Skrivit av: Percy

Klart du kan ♥♥

2012-02-13 @ 01:36:27
URL: http://butterflykisses.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall