Helgens vikt!



Vikt 12-02-03: 63,0
Vikt 12-02-05: 62,5
+ / -  = -0,5
Total viktminskning: 15,5
Viktminskning sedan 1dec: 12,5


Det var alltså i söndagsmorse som jag vägde mig.
Jag drack i Lördags & jag vet ju att alkohol
torkar ut kroppen, så det var inga glädjeskutt direkt..

Efter all skit som hänt i helgen så
har jag verkligen haft ögonen på mig
& bokstavligt talat fått trycka i mig
mkt mat och andra onyttigheter..

chips, kakor, pizza, glass, you tell me I ate it!
Med ångesten ständigt närvarande.

Nu har jag lyckats övertala ALLA i min
närhet att jag är nöjd med min vikt
& att jag äter allt jag vill & inte bryr mig.

Vågar inte ställa mig på vågen idag &
tänker nog inte göra det på ett par dagar,
med risk för att bryta ihop totalt.



Men jag hoppas att allt ont för något
gott med sig,
imorgon har jag turen att kunna äta vad jag vill,
ingen kollar mig..

lovar att det inte ska bli mycket :-)







Tack för fina kommentarer!
Ska svara under morgondagen,
så fort jag får tid och är någorlunda
ensam med min lilla lur!

Stay thin! love / SIRI

Kommentarer
Skrivit av: Sara

12,5kg sedan 1 dec - det är ju skitbra, vad duktig du är! :D

2012-02-07 @ 09:59:11
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Skrivit av: ThinkThin

Jäklar! Sjukt bra jobbat!!!

2012-02-07 @ 11:18:12
URL: http://thinkthin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall