appar

Någonting som verkligen underlättat
min viktnedgång är min iphone.
Med iphone finns ju möjligheten att
ladda ner så galet mycket appar!

Den som jag använder allra mest
är ShapeUp! Där finns det allra mesta,

Jag tror det allra flesta av er redan känner
till ShapeUp men för er som inte gör det
så lägger man inte sin vikt, man får en egen viktkurva,
man lägger in hur mycket man äter och av vad,
så räknar den ut hur mycket kcal det är i det,
samt hur mycket du får äta varje dag för att
du ska nå ditt mål..

Det enda negativa med den, kan jag tycka,
är att när man sprungit eller gått så ska
man fylla i hur länge man rört på sig,
inte hur långt. Jag brukar simma ganska ofta
(har dock inte gjort det sedan jag startade bloggen)
& då brukar jag fylla i mina värden på Shapelink.com
det är en superbra sida som jag verkligen rekommenderar,
där fyller du i vad du utfört & hur hur långt & länge.

Så ni som inte har smartphones, bli medlem på
shapelink :-)


Andra appar som jag använder mig
av är:
viktkoll, runkeeper & BMI Calculator



från runkeeper


Stay thin! love / SIRI

Kommentarer
Skrivit av: Percy

shapeup guld kan man fylla i hur långt =)

2012-02-13 @ 15:05:22
URL: http://butterflykisses.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall