Dagens träning

Efter gårdagen vaknade jag upp med en väldig
träningsvärk! Hade nog varit jobbigare om jag
inte haft någon :-)
 
Morgonpromenaden imorse var tung,
50 minuter,  4,46 km & 236 kcal förbrända.
 
Dagens andra motionspass fick bli simning,
30 min, 1 km & 219 kcal förbrända.
 
Har gett mig fan på att det ska tränas
minst 2 timmar per dag, så det är
fortfarande 40 min kvar.. Får bli efter jobbet :-)
 
Här får ni en bild på min lunch..
Den hamnade på 194 kcal..
Helt ok ändå känner jag!
 
Kyckling, mini keso, gurka, färska champinjoner, romansallad och röd paprika.
 
stay thin! / love Siri

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Sv: Ja, det var riktigt gott och värmande nu när hösten är här! :) Och välkommen tillbaka, såg det på bloglovin men jag ligger lite efter i läsningen :)

2012-08-29 @ 18:51:38
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall