träning hemma!

50 raka situps
25 kissande hunden med spark höger
25 kissande hunden med spark vänster
50 sneda situps höger/vänster
50 kissande hunden med spark höger/vänster
50 rygg&rumplyft
30 sek plankan
25 Utfall vänster/höger
30 sek plankan
25 utfall vänster/höger
50 raka situps
50 utfall höger/vänster
30 sek plankan
10 armhävningar (ej på tå)
30 sek plankan
10 armhävningar (ej på tå)
50 sneda situps

total tid: 15 min.
Enligt Shape Up har jag då förbrännt: 53 kalorier.

Ingen vidare stor förbränning, men har man
muskler, förbränner man mer :-)

Nu ska jag ställa mig vid spisen, dags att fixa lunch!




ÄLSKAR BILDEN!
Vet tyvärr ej vart den kommer ifrån,
hoppas det är OK att jag lånar den lite på min blogg!

Stay thin, love / SIRI

Kommentarer
Skrivit av: e.

sv: åh tack så mycket <3 och tack för de fina orden du skrev i ett tidigare inlägg.

någon promenad i kylan tänker jag inte ta, burrr vad kallt, haha, men upp och trampa på min steppmaskin ska jag iallafall!

2012-02-01 @ 14:07:44
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall