Ny vikt!!

Vägde mig imorse, 62,8 kg.

-1,2 sedan förra onsdagen.
Om man slår ut vadden blir per dag
så är det fan inte mycket.

Sjukt besviken. På mig själv & på hur fet
jag är. Det dallrar överallt.

För att plåga mig ännu mer gick jag till
H&m & provade kläder i storlek 36.


Jag kommer aldrig kunna gå med snygga korta jeansshorts.
Spyr på fettet mellan låren.

Ber om ursäkt för deppigt inlägg,
Hela dagen har varit lika dan.

Vad härligt det vore om man kunde
vakna upp imorgon och vara smal
& tajt. Jag skulle vara så jävla lycklig!!


Hoppas ni haft en bättre dag än mig,
fina ni!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall