siris desire

Hej!

Idag har det inte blivit något morgonpromenad då
jag varit barnvakt under hela dagen.

Har en jobbgrej att göra på eftermiddagen,
efter det ska jag ta mig till gymmet är det
tänkt, är sugen på att simma lite efter styrketräningen :-)

Skönt det är när man faktiskt är sugen på träning!
När det kommer till simmningen är det alltid
de 10 första längderna som är "sega", sedan
är det otroligt avkopplande.. Det enda träliga
är att man behöver visa sig i bikini, vilket jag hatar..

Himla underbart att deppigheten är som bortblåst!
Har några "hemlisar" som jag tänkte dela med mig av sen,
inlägget kommer bara vara uppe ett tag, så håll lite koll :-)

Hoppas att vikten går ner lite när mensen är över,
man kan ju alltid hoppas!


 

 

STAY THIN! / LOVE SIRI


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall